va sarrrrrrrrruuuuuuuuu, va kallaruuuuu meeeeeee

Idag sov jag lite förlänge innan jag skulle till skolan fast vad gjorde det? missade bara en timmes handboll på edda och det suger såååååå palla! sen var det 18 jävla minus imorse också och såg på vädret med mamma att det skulle bli upp till 26 imorn tur som fan att vi inte har någon idrott imorn typ skidor i den kylan....

sen idag fick vi veta på non att på 9 lektioner ska vi ta kort på ett hus, rita en ritning i skala (1x100) sen bygga upp det där huset och ha en presentation om det.
jag känner ingen pepp att ens gå ut och ta kort på vårat hus och speciellt inte i -26 sen känns det ju  jättekul att sitta där på lektionerna när alla har någon att jobba med och jag är själv? typ rita själv och allt. Inte för att jag ville jobba med nån men det skulle ha vart så mycket lättare!! och imorgon far jag till pappa och jag har typ inte träffat han sen julafton saknar katterna och datorn mest=( sen pappa då<3

sen förlåt om jag aldrig skriver nu förtiden men jag är inte så taggad på att göra nånting längre, har träning iväll också men har inte tränat på hela veckan så idag blir det inte heller. Jaja sista skoldagen imorgon sen en helg som antingen kommer suga eller faktiskt vara helt okej beror nog på vad som händerrr....... puss!



kan man annat än längta tillbaka? allt var så himla bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0