Well baby I'm a put-on-a-show kinda girl Don't like the backseat, gotta be first

Torsdag woooohoooo är jag glad eller glad att den här dagen är över???? GLAAD=). Förlorade den där jävla fika turneringen imorse så de va ju inte så bra sen gjorde jag världens sämsta so prov fiskgratäng till lunch :S :S och sen fick jag och erik feta utskällningar på engelskan sen hade vi no och jag gjorde såklart fel på huset sen språk och till sist...

min kvarsittning..... ofta man ens kan ha det när man går i nian? tydligen, hade iaf failat stort med att komma försent dom senaste veckorna och fick en TIMMES kvarsittning med nån sur mattelärare som verkade tycka att jag var helt dum i huvudet. Fast jag var inte själv utan det var en invandrare där också..  kändes bra!..... aldrig mer komma sent säger jag.

Iaf for jag på stan efter skolan och jag köpte ett nytt armband till min klocka 200 spänn kändes inte värt på nåt sätt sen köpte jag en tunika till imornkväll som btw kommer nog bli trevlig hoppas jag. Och godis fick jag med mig hem (ovanan) ;-)  Jaja imorgon har jag iaf råslapp dag..

skola från 8 -13.15 sen ska jag och pappi och köpa en ny mobil(L) äntligen efter det blir det hem och duscha osv  och äta jaja hur som haver tror jag det blir trevlig!!



och innan jag går måste jag bara få

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA......... alltså lilla vännen hur är det fatt? om jag tycker synd om dig? det kan jag nog inte påstå=D lycka till med livet säger ja=) känner mig jävligt glad hur som helst och jag överlev! det gör man alltid! you know=)

puss!
 

Kommentarer
Postat av: Achnes

ja kan köpisch din mobil :]]]]]9

2009-01-29 @ 20:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0