yes yes yes.....

förbannat jag gjorde samma fel igen.... la mig i sängen efter maten somnade (såklart) och vaknade nyss......... kunde jag sova igår? nejdåå... kommer jag kunna sova ikväll? förmodligen inte satan måste ändra mina vanor typ börja med en mat-och-sov-klocka som skalman känner mig ju helt förvirrad nu visste inte om det var morgon eller kväll nu när jag vaknade.

illa!

sen så är jag fortfarande lika sugen på glass och ica stängde för en kvart sen buuuuhuuu så jag ska då hålla mig iaf tills på fredag (det är ju helg då) men hur som så ska katta ha födelsedagsmiddag och sånt hemma hos henne och det är typ årets matuplevelse kan jag säga! 4 efterätter och allt jag har bestämt att på fredag ska jag fasta för jag ska då äta allt! näe nu måste jag sluta min katt sitter och tuggar på min handled inte allt för kul! kattjävel!


puss :D


precis såhär.... kul.... aj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0