1.TACK 2.TACK 3.TACK

Tack för alla gratulationer!!!! jag blir superglad :)
& Tack igen för alla fina presenter som jag har fått!
och en gång till : Tack Mamma,Viktor,Elina,Malin & Fanny som gjorde min födelsedag huuur bra som helst!

Iaf har jag fått massa fina grejer av mina kompisar och i helgen kommer mormor och firar mig och sen nästa helg blir det pappa osv som ska fira mig (alltså har jag typ en 2 veckor lång födelsedag) (king) tårta 3 gånger alltså;) haha näe men jag är van. Iaf så har jag inte så mycket att tillägga förutom att jag är hos mamma nu och ska till pappa sen =) Och en grej till, jag är fett avis på dom som får fara till Gothia iår, gothia 08 är lätt det bästa jag har gjort i hela mitt liv. DÅ VET NI. Jaja tack iaf en gång till för alla gratulationer & presenter! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0