åska

Hej! alla mina inlägg kommer oftast på kvällarna men det är för att jag är typ aldrig hemma (typ) och annars har jag ingenting att skriva om. Idag vaknade jag iaf hos Runa och vi fikade bara och så, sen for vi in till stan för hennes lillebror skulle klippa sig,så då for jag hem det var typ i två minuter gick bara in och bytte kläder sen for jag och Fanny till vitbergs och badade, vi planerade att bli riktigt bruna men ungefär efter en timme började det regna och då passade vi på att bada, vi badade i nån timma sen for vi till maxi för att köpa glass, dit kom också Viktor och jag har inte träffat han sen i lördags så de va väl på tiden kan man säga;) haha. Efter det drog vi hem till Fanny och badade i hennes pool ända tills det började åska (vi badade ändå) men sen bestämde vi oss för att gå upp och det var ju tur för när vi just hade satt på pooltäcket så öppnade sig himlen och det vara forsade ner, var helt säker på att jag skulle bli träffad av blixten när jag körde hem i regnet men som tur var klarade jag mig. Nu har jag duschat och ätit och till och med sovit ett tag, blev rätt tidigt imorse ändå.. Ikväll ser det ut att bli film eller liknande med tjejerna:) Blir nog bra vad vi än gör=)


vi bjuder på den;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0