Coach Carter

Hejsan! Ikväll har jag varit med Viktor, vi har hunnit med en hel del, förstört en cykel = fixat en cykel (okej de va pappa men) Cyklat till maxi (JAG skjutsade han) glömt nycklarna till cykeln hemma (var tvungna att låsa den..) cyklat hem (han cyklade) jag väntade, sen har vi köpt glass och sett film Coach Carter, var ett tag sen jag såg den men den är fortfarande lika klockren, imorgon drar vi till Johannas stuga i glommersträsk & det kommer bli så sinnessjukt roligt=) Annars nöter jag maskinens låtar till PDOL eller en av dom iaf.


Kommentarer
Postat av: sanna

okej.. kanske inte så länge, men jag känner mig ändå peppad:D

2009-07-20 @ 18:33:59
URL: http://sannahagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0