det är bara att ladda om

Hej kan börja med att gnälla lite, jag har ont i mina fötter (12 cm klackar INGEN höjdare) ont i nacken pga av att vi jobbade igår, ont i rumpan vet inte varför, hes,trött,osv men annars hade  jag riktigt riktigt trevligt igår, började med att vi for till frasses för att träffa varandra sen for vi till ett annat ställe och satt där ett tag, efter det blev det att börja gå in mot stan vi hade planerat att se hassle (började 9) och vi kom in på området ungefär 20 över så vi hann se en låt men det gjorde inget för vi fick autograf & bild med han, bilden vet jag inte om jag vill dela med mig av men... Elina har hur som helst alla bilder så hon får skicka sen eller lägga ut eller nånting. Efter det var det ääääntligen dags för Ledin! OCH LEDIN vilken stjärna jag tappade bort my crew (malin,runa&elina) när han spelade så istället träffade jag  Alicia & Lisa med  och vi stod längst fram vid gallret och det var så mycket sommarkänsla av det! Fyfan vad bra han var, har hört att massa föräldrar hade sett Runa och dom i tv och tur att jag inte stod längre bak som dom gjorde fööör ooooom vi skrek! men min lillasyster hade iaf sett mig längst fram fast bara en gång så de va väl lika bra. Vi gjorde även en tatuering haha... men det är sånt som händer, ikväll ska jag förmodligen träffa mina kusiner tvärt där som kommer upp för att se men vi får se hur det blir. är så jävla sliten men det är bara att ladda om. Om det nu går, nu ska jag duscha (<3<3<3<3<3) sen äta sen sova och som sagt ladda om.



kvallan på mina mobilbilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0