efter regn kommer alltid solsken

 Alla kan göra dumma saker, det är bara att inse det som är det svåra. Man kan göra saker man ångrar, det kan jag också. Ofta. Men jag är en person som hackar mig fast i problemen och förstår bara inte hur folk kan behandla andra på det sättet vissa gör. Sen kommer jag på mig själv, jag är likadan. Idag har jag en dålig dag, en väldigt dålig dag, och jag verkar inte vara ensam om det heller. Men jag menar inget fel med det, ibland blir en det en höna utav en fjäder. Och jag hoppas för allt jag vet att man inser, hur man har betett sig. För det har jag gjort, och idag orkar jag fan inge mer. Jag lägger ner, jag vill bara glömma allt och börja på nytt men det är så jobbigt när man verkligen tycker om personen i fråga,jätte mycket. Kärlek, jag kan inte släppa taget, för det skulle göra alldeles för ont, aldrig mer, aldrig mer intalar jag mig men det går inte.. Det ska bli mer, jag lovar. Efter regn kommer alltid solsken, och så vitt jag vet. Löser det sig alltid. Det gör det.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0