försenad födelsedagspresent

Idag fick jag äntligen min 'födelsedags'present, jag visste att jag skulle få den men vi var tvungna att beställa osv och det var inget mindre än en cykel=) så se upp på gångbanorna nu jävlar ska det cyklas..... haha näe men jag kände att jag inte visste vad jag ville ha riktigt, så en cykel vart en väldigt bra födelsedagspresent :-) Fick ju ett guldkort av mamma så det var 2 välbehövda saker. Ikväll ska jag inviga den och cykla till Elina sen till maxi för att köpa nått att äta, vi ska nog se film och prata om livet, haha näe men det kändes tråkigt att bara ligga hemma, aja om du läser det här Viktor kan du ju höra av dig eller nåt, jag saknar dig=)=) näe nu ska jag dra, kommer nog ta minst en kvart att cykla till Elina och vi bor typ 700 m ifrån varandra...;) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0