baseline står på toppen av ett höghus

Måste inleda inlägget med att, JAG CYKLAR SÅ JÄVLA SNABBT! cyklade från sunnanå till mb på 25 min, inser ni hur snabbt det ärrrrr??? det gör jag för jag är alldeles slut! Iaf har vi haft party för Cia och det var så jävla roligt! I början fick vi lappar (hur man skulle vara på kvällen och jag fick att jag skulle säga allt i tredje person som att jag typ, 'emilia gillar inte den här låten') och för mesta dels blev jag rankad som ett cp , men det är sånt man får ta, amme skulle rata johan palm & lover skulle älska honom så det blev typ fight ute på gräsmattan,anna skulle vara trevlig och rebecca skulle säga några fraser på engelska iaf vare jävligt en av många balla lekar och vi har till och med dansat på bardisken! KING KING KING. sen har vi hört på massa gamla nostalgi låtar, dansat som fan till Lorentz & M.Sakarias och alla har haft så himla roligt, kvällen avslutades med 'jag har aldrig' och jag kan säga såhär,jag har aldrig skrattat så mycket. Imorgon är det en ny dag och de känns inte så lockande idag, men man får stå sitt kast! Imorgon kommer bilder i massor hoppas jag och jag måste bara avsluta inlägget med att

livet leker. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0