GODMORGON

IDAG ÄR DET TORSDAG OCH JAG MÅR SOM EN GUUD! Alltså känslan att vakna idag, hur bra som helst, har världens största leende på läpparna. Gud så satans taggad jag är, drömde att jag missade dom.... igen... men sen vaknade jag och detta är bara underbart! ska fortsätta nöta lite låtar nu men jag kan typ alla.. För er som inte förstår är det Lorenz & M. Sakarias som vi ska se och jag har tyyyyp taggat i 3 veckor nu! Detta kommer bli så bra. SÅÅÅ JÄVLA BRA!!
Vid 2 går bussen så innan det ska jag hunnit fixa mig, men frågan är ju bara.. vad blir det för kläder ikv?, mamma säger att dom har lovat regn ikväll  i Piteå fast ändå inte så kallt, kanske blir leggings? aja vi får se, måste hur som helst hitta nånting på stan i Piteå innan som jag kan ha till leggings, mina jeansleggings är hos Runa och dom skulle jag egentligen behövt ha men det var lite sent påtänkt, så kanske blir jeans, fast de känns så tråkigt... aja får tänka lite mer på det där sen.Nu ska jag dra, kommer hem inatt nån gång och då lär jag säkert skriva annars hörs vi imorgon. PUSSPUSS HA DET LIKA BRA SOM JAG SKA HA!!

 ps sa jag förresten att jag mår som en gud? ds


NU KÖR VI FÖR FAN!=)

Kommentarer
Postat av: moa

haha jag kan förstå det;)

2009-07-23 @ 11:32:58
URL: http://holmstrommoa.blogg.se/
Postat av: malin

ställ gärna en eller flera frågor till mig.

http://mmlars.blogg.se/2009/july/en-rolig-grej.html#comment

2009-07-23 @ 23:42:05
URL: http://mmlars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0