GRYMT

HEJ! nu har jag & elina kommit hem från kalaset, det var grymt där borta och alla var rå trevliga:) iaf såg vi ledin &
jagkan sägaJÄVLA MEDELÅLDERS.... herre gud, att man ståroch knuffas som små fjortisar och svära osv. visst är det grymt omoget? har lust att säga till varenda 30+are att dom kan ju gå hem och lyssna på radion om dom så gärna höra ledin, okej om man vill se han ställ er för fan längre bak eller låt oss som vill stå och hoppa/sjunga göra det istället för att armbågas och grejer, blir så sjukt irriterad!!

annars avslutade vi det hela på max, eller jag åt och elina satt ute och chillade, elina har redan somnat tror jag och det ska jag snart också göra, ska bara tvätta bort sminket och grejer, och imorgon då ska jag sova HEEELA dagen kan jag lova BRA PUSS!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0