Hemma!

Okej trästocks då, var som förväntat långtråkigt men ändå roligt :-) Vi kom dit och först satt vi bara och väntade på att Verran skulle börja spela men det tog ett tag fast sen halv 9 började hon. Riktigt bra live faktiskt!!=) Det som var sjukt var bara att alla var som galna höns där i mitten (där just vi stod) så man blev som mosad och det var till och med 2 tjejer som började slåss mitt i smeten, gick lite överstyr kanske? Hon var hur som helst den ända vi + 6000 andra ville se för efter hon hade farit vart det rätt dött tyckre jag så då for jag Elina & Viktor hem till henne runt halv 11 och såg Norbit  (andra gången i veckan) och jag säger bara såhär det är väääärldens roligaste film, ifall du inte har sett den se den! Nu ska jag inte göra så mycket utan typ sova, vart ju rätt sent igår och det har jag verkligen fått lida för idag. Jaja nu ska jag sluta svamla. Godnatt puss!



hahahah!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0