HOME

Hej å hååå så bra vi har haft det i  Johannas stuga, det var Johanna,jag,Alice,Rebecca,Runa,Anna & Cia som var där och det var sjukt roligt!!  orkar som inte skriva nått jättelångt inlägg men jag kan visa massa bilder sen (om jag hittar nån någorlunda fin, 70 procent av bilderna SPYR *hahahaha* man av) näe men vi har bland annat:

badat
bastat
lagat mat
fiskat
paddlat kanot
grillat,nakenbad
lirat fotboll
åkt ring
lärt oss karate
(ANNA HAHAHAHAH)

jaaa osv allt sånt man gör i stugor och det har varit jätte trevligt. Gick och la oss 6 imorse så jag är aningens trött nu men det är bara att ladda om för imorn äre för fan PDOL!!!!! & Lorenz & M Sakarias! Jag är så sjukt laddad!!!=) nu ska jag ladda upp bilderna sen ska jag dra till mamsen. Blir nog kanon! PUSS

Kommentarer
Postat av: Sissi

Anmäl dig gärna till veckans blogg hos mig:



http://enligtsissi.blogg.se/2009/july/utkast-nu-ar.html#comment



kram! :)

2009-07-22 @ 17:57:06
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0