JAG älskar livet

Hej! Nu har jag spanat in stadsfesten för i år och det är så härlig stämning här när den äntligen har kommit hit, det är folk precis överallt och inte lika dött som vanligt! Iaf åt jag och Elina langos sen for vi och strosade runt lite bara och tittade på folk, sen for vi till bänkarna utanför maxi och satt och bara tog det lugnt! Jag är så sjukt taggad tills imorn att det inte är sant! Ledin är min man 4life, seriöst!! haha.. Har gjort en spellista på spotify med Ledin (ofc) Lorentz & M Sakarias, Salem, Hassle (finns inte på spotify?) Ace of base  osv så ikväll blir det att nöta så man kan stå längst fram och sjunga med!! Och åter igen,TOMAS LEDIN MIN MAN<3<3



Tänk den där låten live!!! WIHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0