kväll nr 1

jaa, då har man gjort bort rix fm nu då, vad ska man säga? ganska långtråkigt med ett dåligt förband som spelade i en timme, fjortisar som kladdade smink på en när dom skulle trängas som galningar, basic element PLAYBACK så det sjunger om det, men agnes,janet & heat var mycket bra:) slutade med att jag och elina satt på max och käkade pommes, lika bra! annars har jag börjat tveka om söndag, det är ju så att jag ska ta hål i tungan  då men jag vet inte riktigt om det kommer passa på mig, har som sagt blivigt lite tjollrig nu och börjat tänka om jag verkligen vill. Jaja vi får helt enkelt se hur det blir! nu sitter jag och elina och degar framför tvn och mina planer var att kolla om det fanns nåt gott i kylen och äta=) på återseende! PUSSAR


Kommentarer
Postat av: sandra

svar: tack!!:D

2009-07-31 @ 11:18:16
URL: http://saandral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0