Lördag

Hej! sov så jääävla länge inatt alltså, gick och la mig 12 sen vaknade jag halv 1. Sov alltså 12.5 timmar, så sjukt skönt, det behövde jag, egentligen var det ju tänkt PDOL för min del idag men eftersom jag och Elina ska till Luleå nästa helg (tors-sönd) så ville mamma att jag skulle vara hemma och det är lika bra typ. Jag och joppis ska typ fara och hyra film på hemmakväll ikväll tror jag sen blir det väl en sväng förbi ica och köpa godis eller nåt, jaja hur som helst gillar jag typ att vara hemma ibland, enligt mamma har jag inte varit hemma en helg sen skolavslutningen och då var jag inte ens hemma (hehe) sååå det kanske är på tiden. Och alla ni tjejer som ska till PDOL ikväll, ha så grymt jävla kul och jaa, jag är så jävla avundsjuk!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0