Lösenord

Jaa, jag har gjort min blogg lösenordsskyddad, jag vet inte varför jag skriver sådär egentligen för hur som helst är det fortfarande bara jag som kan läsa det. Gårkvällen var en katastrof. Eller den började jättebra och jag fick se darin med mina kusiner & Elina och ha trevligt iaf tills klockan 10. Då gjorde jag världens miss. Fyfan jag har inte ens tänkt berätta vad det var jag gjorde. Det har ingen betydelse. Jag blev ledsen pga massa olika anledningar. Kompisar gör bara inte så. Så är det bara.

Men jag lyckades ta mig ur situationen med sanningen och jag kommer aldrig mer göra om det. Det är en sak som är säker! nu får vi se hur sommaren blir, jag tror faktiskt att det här kan funka. Det kan bli bra!! Vi ska ta oss igenom det här tjejer. Runa, Malin & Elina. Det ska bli som vi har tänkt det. Varesig dom vill eller inte. Vi ska lyckas=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0