Love is my drug, is my medicine.

5 glassar senare och hur känns det i halsen? mjaasi, inte helt bra men jag överlever om jag säger så :) Imorgon åker ju jag och Elina till Luleå för att stanna där tills på söndag, vi har en 'egen' lägenhet inne i stan där min morbror & hans sambo bor så vi har fått låna den och dom ska inte ens vara där så det lär bli kanon! Imorgonkväll är det Rix Fm som gäller och sen på fredag ska vi in på Lulekalaset för att se Ledin (igen, och jag säger bara ÄNTLIGEN) sen skulle John ME också spela och thåström, sen var det massa mer, har väl hört nån låt av dom men inget storfan direkt men jag tror det kommer bli great ändå. Och Anna,Sara,Rebecca,Amme & ni  ska ni upp nån dag eller? hör av er isf så får vi ju styra nånting! Annars så på lördag är jag och Elina bjudna till mina kusin som också bor i luleå på middag med hans föräldrar (min andra morbror) och hans tjej tror jag skulle vara där (min kusins alltså) dom bor egentligen i Göteborg så det blir trevligt vi har inte träffats på hur länge som helst, egentligen skulle vi ses på trästocks men det blev aldrig. Iaf är jag inte så taggad nu men det kanske är för att jag i  är jävligt förkyld men jag tror det kommer komma i bussen påväg dit imorn=) som sagt Elina, NU kör vi bara! Jag har också med mig min kamera så det lär bli bilder. Annars får ni ha det så bra här hemma utan mig, dom har ju dator och så där borta men jag vet inte om det är lösen och så så annars då hörs vi på söndag:) kommer sakna min underbara pojkvän jättemycket vilket inte känns så roligt.. vi får ses när jag kommer hem ist. Nu ska jag se SYTYCD, på femman har redan missat mycket ju. Jaja ni får hadee. PUSS




Kommentarer
Postat av: anna

asså vi vet inte , jag och sara är iaf på men vi har fortfarande inte bestämmt oss.. (A)

2009-07-30 @ 01:27:18
URL: http://annaladegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0