Ni får ursäkta

Min usla uppdatering, men igår for jag som sagt till vicke och vi har gjort lite allt möjligt, typ spelat kubb, kort sett film varit ute osv osv, iaf så blev det inte att vi satt vid datorn nånting och idag när jag kom hem hann jag inte skriva, iaf är jag hos Runa nu och vi har kört med hennes nya vattenskoter!!!!!!! det var hur roligt som helst! sen har vi badat ute i kvällsolen och nyss tog vi ett bad i badkaret och nu resten av kvällen vet jag inte riktigt vad vi ska göra, ska iaf försöka hinna med att se so you think you can dance:-) Har inget mer att tillägga utan vi hörs imorgon då jag har kommit hem från stugan! PUSS



Johanna hör av dig om stads!!!!=) PUSS

Kommentarer
Postat av: johanna

ja asså vi ska verkligen träffas då gumman:)

2009-07-03 @ 00:52:36
URL: http://johaniis.blogg.se/
Postat av: johanna

ja asså vi ska verkligen träffas då gumman:)

2009-07-03 @ 00:52:39
URL: http://johaniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0