PDOL!

Godmorgon! jag måste börja med att säga att gårdagen var fan den bästa dagen i mitt liv!! Började med att vi åkte buss dit,gick på stan kollade in festivalområdet, åt osv, sen vid 9 började vi gå mot babylon scenen för att få en bra plats, det var nästan inget folk där så vi hamnade längst fram vid stängslet så vi satt oss ner där och väntade då träffade vi Petra & Hannah som var lika peppade som oss så vi började stå och skrika längst fram, sen kom dom ut på scenen och Lorentz är seriöst världens gulligaste människa!Iaf så spelade dom och det var så sjukt bra!, Sen hade jag och Elina skrivit i våra händer Lorentz & M. Sakarias så vi stod och höll upp dom hela tiden och sjöng med, sen så såg jag bara hur Lorentz gjorde samma rörelse som oss och tittade mig rakt in i ögonen och vinkade, Sakarias vinkade också åt Elina, och detta är bara sjukt trodde aldrig att jag skulle bli så glad av att se nån men fyfan, det var så sjukt bra! Iaf så slutade dom och då skrek vi en gång till sen kom dom ut och spelade en sista låt, efter det gick vi ut bakom scenen och då började jag & Elina snacka lite med vakterna bakom scenen och konstigt nog - var det bara vi där! så dom hämtade Lorentz & M.Sakarias så vi fick autografer,bilder tillsammans med dom, kramar, sen stod vi där i ungefär 20 minuter och pratade, och det var bara sjukt hur himla trevliga dom var:-) Sen så skulle vi få köpa tshirtar så vi fick deras manengers nummer och han sa att vi skulle ringa om en timme så vi gjorde det, sen så for vi utanför skoogs hotell (där dom bodde) och väntade, sen svarade dom inte men efter ett tag fick vi tag på dom och då ser vi Lorentz & deras DJ komma och gå och dom hälsade på oss som vanliga människor sen blev vi erbjudna att komma upp på deras hotellrum och få tshirtarna men det gick inte för vakterna så vi stod där nere och sen kom dom med tröjorna, då blev det ännu mer kramar och sånt sen gick vi ut på festivalområdet och sen kom Lorentz & hans DJ och frågade om vi ville åka radiobilarna med dom men det var nå konstigt så dom var typ stängda eller vad det va, iaf sa vi som hejdå där och det var så sjukt trevligt igår alltså.

Bilder kommer sen, Elina hade med sig sin kamera så hon ska komma till mig sen så ska vi fixa upp dom. Hehe, nu behöver jag en dusch känner jag. PUSS

Kommentarer
Postat av: Julia

så jäkla skoj ni verkar ha haft!:)

2009-07-24 @ 16:22:21
URL: http://jullearvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0