Söndag

Nu har ganska precis halva sommarlovet gått och det suger, fyfan jag vill inte börja om skolan, vilket helvete haha! jaja iaf så har jag vaknat ganska nyss och det är så himla stökigt på mitt rum att jag verkligen borde göra nånting åt det men grejen är den att jag orkar fan inte, det får ligga kläder överallt för egentligen bryr jag mig inte men får ändå dåligt samvete.. Hehe, idag vet jag inte vad jag ska göra ikväll var det tänkt att jag skulle vara med Viktor men vet inte hur det blir eftersom han typ hade feber eller vad det va.... Ovanligt... Näe men vi får se hur det blir.  Nu borde jag duscha eller städa mitt rum men egentligen orkar jag inte göra nåt av det. Haha! Så vi får se vad det blir. PUSS

Kommentarer
Postat av: sanna

bara halva?:O det är ju länge kvar:D

2009-07-19 @ 13:57:56
URL: http://sannahagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0