söndag

jag har blivit väckt tre dagar i rad, och fan vad det suger alltså
imorgon ska jag på stan och jag har ETT villkor, det är att INTE bli väckt!
ville bara ha det sagt, annars äre söndag idag idag och det känns som vilken söndag som helst?=P förutom att mormor&östen ska komma och äta tårta och (ge mig pengar) hihi eller vi får väl se ifall jag har varit snäll iår..... (=inga pengar).. dom kanske har överseende till mina dalar..

GUD så seriöst jag skriver, aja orkar som inte med mig själv, igår : då badade jag fanny & rebecca till kvart över ett och det var så satans skönt, 30+ i vattnet! det ända dåliga är att jag typ flagnar min färg gillar att fara bort i vatten, de sug och idag är det ingen sol heller så jag kan inte sola heller. har typ inga planer för resten av dan så ni kan ju höra av er. BRA! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0