staaan

Hej! jag har fått nått fel i min hjärna så varje kväll ungefär vid 12 tiden börjar det alltid nån film och vad det än är för film så måste jag se klart den, vet inte varför men det är nån tvångstanke, sen så efter den filmen är slut (runt kvart över 2) så börjar det en ny film och den måste jag också se.. så det slutar med att jag inte somnar förän runt 4 varje kväll eftersom jag knappt är trött vid 1-2-3 tiden, och ifall jag blir väckt innan 1 dagen efter är jag sur hela dagen, så idag fick jag äntligen sova ut och tur det. haha. Iaf har jag och Elina hängt på stan hela dagen och jag har äntligen köpt silvershampo har också köpt ett par snygga jeansshorts, en bh och lite smågrejer, känner mig så satans pank nu att det till och med dammar i min börs men det äre värt, får ju pengar den 20:onde och sen borde min lön eller 'lön' 600 kronor komma i slutet av månaden, vet inte hur jag ska klara mig annars:S:S jaja ikväll ska jag fanny,rebecca&elina till campingen och göra nånting och tänka sig det har faktiskt blivigt fint väder! =) nu är jag hungrig som ett jävla djur och om jag inte får mat snart så avlider jag och det är inget skämt. HEJDÅ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0