MÅSTEN

jag har inte tagit mig ut i solen än och vet inte om jag orkar hehe. Iaf så börjar vi tagga till morgondagen=) Imorgon ska jag förmodligen jobba med Elina (jag jobba!?!?!) dom behövde extra folk och då frågade Ellis mig och såklaaart tackar jag ja, iaf från 8-15 och det blir ju bra för då hinner jag hem och fixa mig sen dra (vars fan ska vi vara innan?) aja hur som helst så löser det sig, på nåt vänster är jag mest taggad till att se ledin? det ÄR ett måste! sen hassle och alla andra.... Idag ska jag iaf ner med Elina och äta langos OCKSÅ ETT MÅSTE! hehe mycket måsten här!! nu ska jag klä på mig sen göra nånting vettigt av mitt liv vet inte vad men...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0