090623

Igår: Cyklade jag & Elina in till stan, fyndade faktiskt lite saker, ett par jeans en kjol ett linne & 4 par trosor, sen cyklade vi hem och åt efter det kom Runa till oss då for vi på maxi och köpte saker man behöver till att göra en tårta, sen gav vi oss iväg till Runas pappa utanför nyhamn åt tårta (rätt lite btw...) sen for vi till örviken och hoppade från bron och badade :-) Riktigt trevlig kväll=)

Idag:
Vaknade (med hopp om sol) 10 i 11 gick upp såg att det var molningt eller halvmulet då gick jag och la mig igen sen nu vaknar jag 15 minuter senare av att det åskar så in i helvete och billarmen är på på bilarna nedanför sen är det spö i backen och allt. Snacka om att vädret kan ändras snabbt alltså! Idag ska jag till pappa och då ska jag lägga in alla bilder från igår så det här får bli ett inlägg utan bild men jag tror nog att ni klarar er, sen skulle jag och Elina till bbyn och köpa glass men vi får se nu när inte vädret är på topp;) aja nu ska jag lägga mig i sängen och se tv (ifall jag hör nåt efter åskan) tills vädret blir bättre vilket det (förhoppningsvis) blir. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0