26 saker jag ska ha gjort innan sommaren 09 är slut!



1. sova under bar himmel
2. tälta
3. bada mitt i natten
4. bada nakenbad
5. hoppa från örvikenbron
6. åka gummibåt genom älven
7. åka ring efter våran båt
8. vara i min sommarstuga
9. vara ute en hel natt
10. ligga och steka i boviken
11. bli riktigt brun
12. bo i pär & marias lägenhet i luleå
13. stadsfesten
14. pdol
15. luleåkalaset
16. trästocks
17. fylla år och ha en jävligt bra födelsedag;)
18. bada med kläderna på
19. springa ute i spöregn
20. träffa massa nya människor
21. fara till folks stugor och övernatta där och ha jävulst trevligt
22. vara med viktor i stugan
23. fara till runas mamma och rida
24. sova bort en hel dag
25. vara i yttervik hos mormor och bara ta det lugnt
26. ha så sjukt jävla roligt hela sommaren varendaste dag

Nu ska vi se hur mycket jag hinner med att göra,strävar såklart efter alla, men i Augusti ska jag checka läget och se hur mycket jag har gjort. Nu ska jag snart sova imorgon far jag och Natalie till boviken och badar. En sak till innan jag går.

FY FAN VAD BRA SOMMAREN ÄR! JAG ÄLSKAR DET!!!!!!!♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: sanna

haha emilia då.. inge sånt!

2009-06-24 @ 01:20:00
URL: http://sannahagerstrom.blogg.se/
Postat av: johanna

sommaren 09 ska bli så jävla bra!:D

2009-06-24 @ 09:33:57
URL: http://johaniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0