9e♥ This is where the story ends.

Jag tror ingen som inte går i våran klass förstår hur mycket vi kommer sakna varandra, det är helt sjukt, vi har spenderat 3 hela år tillsammans och vad har vi INTE gjort tillsammans?, våran sammanhållning kan man verkligen tacka Ove&Birgitta  för.

Vi har varit på bodaborg,haft ett äventyr med Ove i skogen, varit i boviken 2 år i rad (idag blir tredje året irad) vi har slitit som svin och sålt: skellefteåkuponger, haft disco,sålt kakor,korv,haft ett teatercafeé som vi gjorde helt själva, vi har också sovit över på skolan,varit och haft morgongympa på edda (innan skolan)  och till sist har vi varit i Göteborg! Massa mer saker har vi också gjort men det här är dom som jag tror har gjort att vi har den sammanhållningen vi har idag.

'vi är inte bara en klass, vi är vänner'
var det nån som sa för nån vecka sen och det stämmer så jäkla bra! dom andra klasserna har säkert bra sammanhållning men vi har nånting mer, vi har ioförsig världens bästa sammanhållning men vi är också vänner, alla i våran klass känner varandra utan och innan och det kommer till en början inte att märkas så mycket att vi har splittras, okej en hel del tårar på skolavslutningen men jag tror att vi kommer fortsätta vara vänner livet ut. Eller det tror jag bara inte, jag vet.

Jag tror också att det kommer att kännas väldigt konstigt till hösen att inte gå med er, att inte sitta i 33an och ljuga om våran 'döde elev' Nicklas Andersson' för alla våra vikarier, vi har haft så jävla roligt dom här 3 åren och jag är helt säker på att min nästa klass inte kommer att bli lika bra. Ikväll är det våran sista kväll tillsammans i boviken och jag tycker: att vi gör det bästa av den, pratar gamla minnen och ser frammåt. Vi ska ha återträffar med varandra, det har vi ju redan bestämt! 1 år i boviken. Promise?

Några saker jag aldrig kommer att glömma med 9e, var när vi förra året i boviken satt och tog en gruppbild på räcket (lilla bron ni vet) När Emil klappade Katarina på ryggen och sa 'tur att jag höll i dig' Katarina gjorde samma sak på Emil och han flög ner i vattnet, samtidigt som det hände stod Jocke på andra sidan och fångade allt på bild.

Sen när vi klippte av Emils hår i 9an och började kalla han Cancer,(mycket med millepille här) när vi la oss ner på lektionen och skakade som om att alla fick ett epelepsianfall,När vi satt och drog massa skämt som 'hellre en rövare i polen än en polare i röven' och Ahmed kom och sa

'Hellre kisa i skogen än att kissa i byxan'


När vi fick 'dagens applåd' i norran för att vi var så skötsamma, när vi satte på brandlarmet i tågkupén så att hela våran vagn vaknade, och Erik drog och lämnade skulden till mig & Emil, när Agnes körde sönder en rullstol på gympan. När Jocke,Risberg och Emil la en mentos i en colaflaska inne i lilla rummet i tellus och sen sprang där ifrån, när vi 2 år i rad vann tellus föräldratävling...Ja massa mer.



Ewsan,Timmy,BusKatt,Vanessa,Risberg,Sotarn,Mirre,Phille,Jesper
Emma,(Stor)Emma,Emelittan,Wendy Kålasås,Linnea,Linnea,Emilia
Ahmed,Pierré,Isak,Alle,Marcus,Jocke & Luffarjoe.
+ ASHNES,samekvinnan,Agge osv...

Smeknamn som bara dom i våran klass vet bakrunden för.

Jag hoppas ni lyckas med era liv  och att dom flesta får en bra utbildning och blir väldigt rika! nä men skämt-o-sido så lycka till på gymnasiet alla!

Sen till sist vill jag bara säga tack 7e,8e,9e från att ha gått från osäkra 7or till att bli världens bästa klass (9e) med en sammanhållning som är sjukt bra, jag trodde aldrig jag skulle få en sån här bra klass så tack så himla mycket! Ni har gjort min tid på norrhammar till den bästa, absolut! Ni är bäst, nu gör vi boviken osäkert ikväll, sista kvällen tillsammans som 9e, PUSS och TACK TACK åter igen!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0