All I have is you

Hej Hej! Förlåt för dålig uppdatering idag men jag har helt enkelt inte haft tid. Eller jag har inte tagit mig den tiden att sätta sig och skriva på en dator rättare sagt. Igårkväll efter jag hade varit i stugan och ätit for jag tillbaka hem en sväng och hämtade lite kläder sen for jag raka vägen till Malins stuga som ligger i falkträsket. Där var Runa också och vi gjorde till en början inte så mycket, fast sen for vi till falkanbadet och grillade med några pojkar och det var trevligt :-) Kring 12 gick vi tillbaka till Malins stuga och badade vid halv 1, det var inte varmt kan jag lova men sjukt uppfriskande=) iaf låg vi och pratade efter det in på småtimmarna och sen somnade vi och vaknade upp av att det var fint väder. Efter det for jag hem ganska fort för jag skulle fixa lite grejer och sen dess har jag legat och solat på balkongen bara.

Tills 6 då kom Viktor och vi satt ute på min balkong och åt glass i kvällssolen sen hedde vi också sönder en gunga (nätgunga ni vet som man kan ha på balkonger) så att den och vi ramlade rakt ner i betonggolvet, min armbåge mår inte bra nu kan jag lova. Annars har vi  bara sett tv typ. Nånting som suger är att Viktor far till Stockholm imorn och kommer inte hem förän på fredag =(=( och den här veckan kommer verkligen vara långtråkig skulle jag tro, fast jag får göra det bästa av den. För Viktor är ju som sagt i Sthlm och Malin&Runa jobbar,Fanny är i Halmstad och Elina jobbar som vanligt. Fast jag är ledig. Känns när jag tänker efter jävligt skönt och eftersom vädret ska vara king kanske jag kan ligga ute och steka all day long men vi får se=) har ändå några planer för i veckan.
Och annars, nån som vill följa och bada? HÖR AV ER=)





1.jordgubbar 2.Midsommardukning 3. 'jag kan flyga' 4.Maaat 5. jordgummor 6.vovve


min midsommar med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0