de é klart deenice

De blev ingen volleyboll utan istället for vi förbi frasses och köpte käk sen drog vi ner till älven och åt hur mysigt som helst=) något mindre mysigt var det när jag skulle putta i Runa i älven och hon drog i mig i fallet. Men som sagt, hoppar du hoppar jag;)hahah...  Vi som var ikväll var iaf jag Sanna Isabell Sofia Runa & Emil G, efter vi hade 'badat' drog vi hem till Emil och såg tv sen for jag och Runa hem. Dock känner jag att jag är ganska jättebränd på kroppen är helt öm och röd men jag hoppas det går över till imorgon BER PÅ MINA BARA KNÄN. Har precis kommit hem iaf och ska typ göra nånting nu vet dock inte vad, kanske situps hahaha...... typ.... HEJDÅ=) livet leker än en gång. PUSS


Emil & jag i Götet=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0