DE STEK JU RENT UT AV

DET ÄR VARMT I SINNE UTE OCH JAG ÄLSKAR DET=) Iaf så  la jag mig ute på altanen idag och skulle sola med sällskap av Natalie vi låg där i ungefär en halvtimme sen kom vi på att det skulle bli alldeles för varmt så vi tog med oss varsin handuk och körde till boviken där var vi ett tag (det blåste vilket sög) så vi for hem igen och solade på baksidan. Har faktiskt fått lite färg idag och de känns grymt skönt att inte vara lika vit som ett a4 längre nog för att jag fortfarande har vita underarmar osv (är inte så bra på att sola dom delarna) men iaf bättre än inget! Sen har jag hunnit med att sälja min gamla cykel också (ska önska mig en ny när jag fyller år) så där fick jag lite pengar så nu behöver det inte damma i börsen längre;) sen har jag hunnit med att fara på maxi och köpa en gummibåt till ikväll vi är massa folk som ska åka gummibåtar i älven eller man kanske säger 'glida' men' hur som helst ska det bli trevligt :-) Nu ska jag lägga mig i solen igen. Hörs innan jag far PUSS!


Från idag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0