geme ba solen

Jag har fått en mobil nu och det är inte ens kul för det är ungefär som en tegelsten, den har radio (vem fan lyssnar på radio i mobilen!?) ingen kamera,man kan inte ha ett minneskort i den (ingen musik) sen vet jag inte ens om den har t9 :S iaf bytte jag med min snälla mor så jag fick min gamla, funkar ändå. Eller kanske ska säga bättre än att vara utan;)

Just nu gör jag inte så mycket utan jag väntar på att Runa ska höra av sig så vi får se vad vi ska göra ikväll. Imorgon hoppas jag verkligen på sol för nu börjar jag bli less på detta väder och jag menar jävligt less...



Fick en bild av Johanna från i fredags man var väl ingen pudding men jag bjud! sen en sak till
TAGGA NU JOHANNA;););)

Kommentarer
Postat av: johanna

haha klart som fan ja tagga!:D

2009-06-17 @ 19:11:51
URL: http://johaniis.blogg.se/
Postat av: sara

jaa asså nu taggar vi fan bara :D

2009-06-17 @ 22:21:35
URL: http://saral.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0