Godmorgon!

Egentligen är jag alldeles för trött för att vara uppe nu, somnade inte förän kring halv 3 igår skulle jag tro. Iaf har jag sovit med Chiquita (lill-missen) och hon har seriöst busat hela natten...... iaf har jag hett ner henne på golvet och hon har bara kommit upp igen, men man kan verkligen inte säga nej för hon har världens valp-ögon och då går det inte. Idag var det ju planerat bad och jag är taggad, kollade på termometern hur varmt det var ute och det var redan 23.4 grader. JAG BLIR SÅ GLAD=) nånting som inte är så bra är att jag har gått och blivigt förkyld jag har ont i halsen, ont i huvet, tät i näsan och jag kan ABSOLUT INTE vara sjuk i helgen så vi får se hur vi gör med badet kanske bara ligger ute och steker istället. Blir nog nice hur som helst! Aja nu ska jag mysa lite med Chicke eller bananen som jag kallar hon :$ PUSS=)


Kommentarer
Postat av: k

OTROLIGT SÖT KATT,

men visst har ni kvar sibbe & chivas också ? :<

2009-06-24 @ 11:48:48
URL: http://buskatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0