har jag städat nåt?

näe somnade istället i sängen och vaknade 2 timmar senare, sen dess har jag duschat och rakat benen och lite sånt, nu ska jag bara hitta nånting grönt att ha på friidrottsdagen imorgon någon som äger nånting grönt och vill låna ut till mig?

nä tänkte väl det, vem har nånting grönt egentligen eller jo moröndressen men den känns inte så lockande att ta på sig, aja vi får väl la se. nu ska jag borsta tänderna och sova har sovmorgon imorgon och det ska utnyttjas till fullo=) malin holmberg om du läser detta, så ska du vara med oss imoron och spela kubb, tänkte ba så att du vet ;)


tog en bild från fridas blogg sen sthlm och nej, vi har inte alla hemma;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

okidoki, vart då? :)

2009-06-04 @ 22:29:32
URL: http://mallanholmbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0