HEJ IGEN

Oj känns som jag inte har varit inne här på evigheter, trots att det senast var i fredags! men men vet inte riktigt vars jag ska börja, i fredags iaf så kom Runa till mig som sagt, sen for vi till Elina och efter det drog vi till Atorp till en kvartersgård som Amanda&Sara hade hyrt om jag fattade rätt? Iaf så var det askalas där och det var jättesuper trevligt :-) Måste verkligen göras om, vid 12 for jag och Runa hem om inte tidigare? Skönt med en lugn och relativt tidig men ändå så himla rolig kväll! Tack=)

På lördagen vaknade jag och Runa vid 9 (hon sov hos mig) och jag for till pappa för att vänta på Viktor som skulle hämta mig och efter det for vi till min stuga, vi kom dit vid 11 kanske och då gjorde vi inte så mycket men vi har varit där tills idag och på den tiden har vi fiskat,badat,spelat kort,ätit,skjutit med luftgevär,solat  och bara myst riktigt roligt faktiskt :-) Han for hem idag och sen dess har jag inte gjort ett skit, eller jag och joppan har badat ett tag där och faktiskt så äre inte ens kallt i vattnet! Har några bilder jag kan visa sen men nu ska jag ta igen bloggar;) PUSS PÅ ÅTERSEENDE=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0