kiss me thru the phone

vi har rätt oslapp dag idag=) började kvart i 10 med friidrott på norrvalla jag hoppade tresteg klockan 11 så jag gjorde ingenting på en timme sen sprang jag stafetten och tellus vann den såklart;) sen slutade våran klass och nu ska vi träffas 20 över ett på dallas och bli bjudna på pizza eller va man nu vill ha blir lätt en kebabtallrik för mig hoho nog för att jag har ätit en pizza,mcdonaldsmat 2 gånger, en gång på resturang och en kebabtallrik REDAN den här veckan. Aja får väl gå på diet till nästa vecka så jag kommer i min klänning;S;S;S aja tagga skolavslutning en vecka kvar!



ett år sen idag har vi 30 grader i skuggan och är på mannhems och badar idag? NEJ jävla sommar vars är duuuuu!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0