Kvällen

Började med att jag och Elina for till maxi och köpte jordgubbar&chips sen for vi ner till älven där Malin & Simon var eller vi kom hyfsat samtidigt. Efter det kom även Victor,Ralle& Anton då satt vi bara där och snackade ett tag sen började den eviga väntan på att Frida,Katta,Malin,Johanna & Philip skulle komma eftersom vi skulle bada, hur som helst kom dom efter typ 2 timmar och då badade vi, dock vare bara jag Katarina & Elina som vågade oss i.  Det var inte så svinit kallt som jag skulle tro, blev iputtad också.... men de var trevligt :-) Planerade lite för morgondagen/kvällen också ser ut som att det ska bli gummibåt i älven men vi får se, jag är sugen på att fara till boviken eller liknande och steka kanske till och med bada? iaf någon som vill följa?=) Hör av er:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0