LÖRDAG

Började med att Viktor kom till mig sen bestämde vi oss för att vi inte orkade fara till boviken med massa folk dit  Erik har stuga ftersom det var så kallt, så vi for ist till Elina istället där vi såg lite av fotbollen,sen kom Ralle,Victor,Simon,Anton Linn Matilda & Sofia så vi spelade kubb och det barkade ur lite;) som vanligt....sen for vi till elljusspåret och körde moppe eller körde och körde... vi for iaf ganska fort därifrån jag och Viktor sen har vi bara varit hemma hos mig och sett på tv typ och ätit godis,ovanligt.... han for för ett tag sen och jag har bestämt att jag ska inte gå och lägga mig för jag vaknade typ 10 idag och det är nog det värsta som finns, blev dock väckt men sak samma. Jaja vi hörs imorgon Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0