Måndag

Rätt värd dag, vi gör nada på skolan och då menar jag verkligen ingenting, vi har sett film nu på morgonen team america kanske världens sjukaste film! men det funka, nu har vi franska(Birgitta våran lärare är borta för tillfället) och vi har dom bärbara datorerna så ingen gör ju som nånting,efter den här lektionen har vi matte och jag kan inte tänka mig annat än att vi ska lämna in böckerna, sen har vi svenska och där blir det väl några lekar eller liknande sen har vi idrott och tydligen hade vi 5-kamp, har inga skor med mig och det var för att jag glömde dom hos mamma,så det sög ju men det är hyffsat fint väder idag så det kan nog bli kul ändå :-) ifall det är varmt vill säga.

Efter skolan ska jag hem och jag vet inte riktigt om jag har träning idag, men isf ska jag på den sen ska jag på kyrkan och ta igen min ledarutbildning som jag har missat en del av,efter det förbi Elina och lämna lite kläder sen får jag äntligen komma hem.

Bonne journée!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0