Michael Jackson död.

Godmorgon! idag är jag uppe nådigt tidigt utan någon anledning men eftesom jag somnade rätt så tidigt igår så var det lika bra :) Chicke har lämnat mig inatt eller hon sov med mig ungefär till 7 sen gick hon.. svikare... haha, iaf är det sjukt varmt i mitt rum nu och känner att jag måste gå ut! det är hela 26 grader i skuggan ute REDAN och klockan är kvart i 11..  hjälp så underbart :-) Iaf har Michael Jacksson dött inatt och jag förstår det inte :( Tycker typ att det är tragiskt, vilket det är, har alltid velat sett han live och det här är inget skämt, han är faktiskt bra och det kan man inte neka.Han hade fått andningssvårigheter och dom hade hållit på i en timme på sjukhuset och försökt rädda han. Så tragiskt. Nä nu ska jag ta mig nånting att äta > gå ut och ta SOLSKYDDSFAKTOR inte olja och lägga mig och pressa. PUSS





Dagens låt
Michael Jackson - Bad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0