MIDSOMMAR

Hej! och jaa, haha förlåt för den dåliga uppdateringen men eftersom jag var med Viktor igår på kvällen så kände jag direkt inget sug att springa till datorn och skriva, iaf så hyrde vi 3 filmer igår, sexdrive, I taket lyser stjärnorna och den nyaste Wallander, vi började med att se sexdrive och den var kung! haha jävlar vad vi skrattade! sen så fick jag (ääääntligen) se I taket lyser stjärnorna och den var jättebra tyckte jag :-) Viktor låg mest och skrattade men erkände sen att den var rätt bra. Sen skulle vi se sista Wallander den hette Skulden men vi var båda så trötta så vi såg den aldrig. Idag har vi inte gjort så mycket han for nyss eller för 20 minuter sen kanske och jag har duschat ganska precis.

Idag ska jag först till mormors sommarställe i yttervik och 'fira' där min familj redan är sen är mammas båda bröder med familjer är  och lite annat folk. Det blir 14 året jag är där irad nu haha..... Hur som helst så  kommer Elina också dit och äter, efter det far vi förmodligen hem till henne och väntar på massa brudar sen ska vi antingen vara där hela kvällen eller dra vidare till ett annat ställe. Vi får se hur vi gör, blir nog astrevligt hur som helst! Är jättetaggad=) men när är jag inte det egentligen?;) haha.. Aja nu måste jag röra på mig lite om jag ska bli klar nån gång  idag.
Ha en bra midsommar! Det ska jag ha! PUSS


Blir nog ingen mer uppdatering idag (eftersom jag ska bort och allt) men ikväll kanske det kommer ett trevligt inlägg;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0