NYTTIGT NYTTIGT

hej hej hemskt mycket hej, sitter hos Elina med Runa nu och har lite ångest... dagens matintag för mig och runa ser tyvärr må jag säga ut såhär

45a på torget
kebabtallrik på dallas
plättar med grädde
ben&jerrys
korv på ok

dagens träning:
-

ångesten är nästan för stor nu
vill dock inte träna......
men imorgon ska jag och Elina (vad än det nu blir för väder) ut på en morgonjogg! haha ni hör ju bara hur det låter, kommer säkert sluta med att vi går men fan nånting måste hända här annars lär jag förruttna i mina egna valkar!

aja inatt sover iaf Runa hos mig det ska bli himlarns trevligt :-) saknar föresten Viktor en aning lite för mycket just nu vilket suger trasanbanane din hockeynörd,men man får härda. Har annars ingen mobil för jag fick ingen lånemobil men imorgon får jag förhoppningsvis en!

långt inlägg...... utan bilder... as usial
vart nåt särt så att de inte går att få bort kursiv text heller, vääääärt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0