Sista...

Idag var det sista gången jag satt i 33an i tellus, sista gången jag rotade i mitt skåp, sista gången jag gick sträckan från skolan till matsalen, sista gången jag åt evas kladdkaka i cafeét, sista gången jag sprang upp till no3 för att ha svenska och inse att vi börjar 5 i INTE 5 över,sista gången vi B.I.S tjejer gjorde nånting tillsammans, sista gången jag hade svenska med älskade Helené,sista gången våran knäppa franskagrupp hade lektion,sista gången vi hade Peter, och till det mest tragiska idag hade vi i 9e våran sista lektion tillsammans.

Fy och fan vad jag kommer sakna norrhammar, jag kommer sakna världens bästa svenskalärare, jag kommer sakna ove jag kommer sakna min franskagrupp som verkligen inte har alla hemma, jag kommer sakna alla långa hål vi har mellan lektionerna jag kommer sakna att rota jävel i mitt skåp för att inte hitta någon penna och sen inse att det ligger 4 st längst in högst upp. Jaa... jag kommer sakna skolan, och mest av allt 9e!















Kommentarer
Postat av: k

ASSÅ NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄE :<

2009-06-10 @ 10:24:49
URL: http://buskatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0