Sommarlov? JOOOODÅÅ

Guuuuuuuuud vad jag är trött..... är ungefär lika sliten som ifall det vore skola, men ändå så är det inga problem att stiga upp :-) det är  så himla skönt att inte ha nånting alls att behöva göra. Har äntligen blivigt positiv för att INTE behöva jobba:):) ska iaf på stan med Runa (Elina?) vid ett så jag har ungefären timme på mig, funderar om jag ska gå till stan istället för jag kommer inte få mycket motion i sommar, vet inte hur jag ska göra med fotbollen om jag orkar fortsätta, har träning idag men träningshumöret finns verkligen inte längre :S aja ingen träning idag iaf sen får vi se hur jag gör, det jobbiga är att ifall jag inte tränar får jag ju inte spela match (logiskt) men även ifall jag far och tränar idag måste jag träna typ 2 veckor för att få spela sen far dom ändå till Gothia (där har jag redan varit HE HE) så ja... vet som sagt inte.

Nae önskar jag hade några roliga bilder att visa men istället kan jag berätta att jag och Elina såg en bra film igår! lite annorlunda men funkade helt klart! Wanted hette den och det är en Fantasy - Thriller, riktigt bra för att vara en sån film =)



SE DEN=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0