Söndaaaaaaaaag

Hej, har varit med Viktor fram tills nu ungefär och vi har väl inte gjort såååååå himlarns mycket, som vanligt, men det funka absolut, har som ingenting att skriva förutom att jag inte ens visste vad det var för väder och jag förväntade mig sol (de är ju för fan sommar) men som vanligt ska det vara pissväder, har läst att massa folk börjar jobba imorn? stämmer det? själv har jag inget sommarjobb så jag kommer vara ledig varenda dag och därför hoppas jag på sol för annars lär jag ligga hemma och äta glass och bli smällfet, vilket inte vore så bra :-)

Ikväll ska jag till pappa på middag IGEN, eftersom det faktiskt är idag han fyller år GRATTIS FAR=) hoppas vi får god mat och efterätt;););) efter jag har varit där ska jag till Elina och chilla, jag hoppas hon inte jobbar så mycket i veckan för Viktor har typ träning heeeeeela tiden och Malin jobbar tror jag? RUNA???? du jobbar inte i veckan va? & FANNY?? hör av er<3<3<3<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0