moneyyyy....

Jag är den ultimata pengarbrännaren, borde verkligen få ett pris för hur mycket pengar jag kan bränna iväg på kort tid.... Typ ett hederspris!
Idag efter skolan så for jag,Fanny&Runa ner på stan och där lyckades jag bränna nästan alla pengar jag hade (U) sen har jag inget sommarjobb och jag får inte mitt barnbidrag förän den 20onde.... aja jag köpte iaf värda saker

en ny bh eller en bh utan band som är vit med spets vet nte hur mycket jag kommer att använda den men det är bra att ha en iaf till skolavslutningen, sen en vattenfast mascara (för oss som kommer gråta krokodiltårar på skolavslutningen kan det vara bra ifall man inte vill se ut som hej-kom-och-hjälp-mig) och till sist ett jättefint nagellack, rosa korallfärgat ungefär sen var jag skyldig Ove 200 spänn imorse också så där rök mina sista besparingar!!!!

Nu när jag tänker efter var det inte så värda grejer.... fast nagellacket var fint!






sen så har vi har våran sista b.i.s imorgon och jaaaa vi kommer att sakna er.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0