Superoljan

Hej! Imorse steg jag upp vid 9 för att möta upp Johanna på stan vid 10 vi gick på stan och både hon och jag köpte varsin fin klänning som det förövrigt blir att ha imorgon=D vid halv 12 köpte vi glass och åt den på torget och insåg hur sjukt varmt det var så vi for hem till mig (som planerat) och använde Johannas superolja (som man ska bli brun av) och OM den fungerade=D vi har legat i solen från 12 till ungefär 4 och jag har blivigt brunare/rödare än vad jag var innan och det är inte lite heller! Johanna har också blivigt brun eller mest röd=] Men det går nog över tills imorgon=D Iaf så bränner det i mitt ansikte som fan nu och jag hoppas det går över inatt för imorgon har jag planerat att sola hela dagen sen till kvällen så tror jag att den kommer bli hur kul som helst!!  PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0