GODMORGON

Godmorgon eller kanske jag ska säga goddag? haha iaf äre så att datorn hos mamma står inne i Pontus rum så att jag kan inte skriva förän han har vaknat och idag väckte jag till och med honom för att få tillgång till datorn,igårkväll var jag iaf med Viktor och vi GICK (min idé) till maxi och köpte jordgubbar av Elina, sen for vi hem till mig och såg på tv typ resten av kvällen, hade för mig att dhw visade sitt sista avsnitt förra veckan men jag hade fel för igår var det tydligen dubbelavsnitt... skandal :S:S aja får se reprisen iaf. MÅSTE! rättare sagt!

Runa är förhoppningsvis påväg hem till mig nu och ikväll blir det boviken med folk och grilla kanske bada;) vi får se, iaf intresseanmälan om ni vill följa! Annars börjar jag bli riktigt less på att inte ha nån mobil så jag hoppas verkligen jag får nån idag mamma skulle fara påväg hem från jobbet och kolla om dom hade fått in nån. Jävla phone house!

Kooooooorviiisss;) snart ett år sen Rebban;)



skrev det här typ klockan 2 idag men det laggade bara så jag kunde inte publicera:S


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du får fett med spö om du inte tar bort skräpet efter dig i boviken emilia ;)

2009-06-17 @ 17:48:12
Postat av: johanna

jo jag ska nog köra på de, är less mitt hår som de är nu:]

2009-06-17 @ 18:15:15
URL: http://johaniis.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej johanna:S

2009-06-18 @ 22:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0