vi gör bara som vi brukar göra!

VI ROCKAR=) fan vilken rolig kväll jag har haft, tack alla som var hos Elina, detta får vi som sagt göra om! mycket trevligt!! vi har spelat kubbstafett,kört lekar,ätit jordgubbar,dansat och bara haft det riktigt riktigt trevligt!=) kubbstafetten kanske vi inte ska nämna för det gick ju som bra?... vi körde norra sidan (mb osv) mot södra (sörböle......) vi förlorade (norra sidan OFC) men dock var det av andra omständigheter, iaf är jag hemma nu och jag har GÅTT till stan och GÅTT hem, ditvägen gick betydligt bättre för då var vi massor av personer men hemvägen då gick jag själv, tog bara 25 minuter men ändå. Förbannat drygt, jag säger bara såhär, ska du gå från stan - gå då fan inte torsgatan samma raksträcka i 10000 år, aja nu ska jag inte skriva så mycket mer istället ska jag lägga mig i sängen och somna till tvn. Imorgon återgår jag till stugan igen och faktiskt så ska det bli skönt att komma bort från stan, får förhoppningsvis träffa Viktor imorgon också=) PUSS & GODNATT=)


Kommentarer
Postat av: anna

så jävla grymt det va ! :D måste göras om !

2009-06-20 @ 13:05:46
URL: http://annaladegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0