Adoptivbarn

Idag när vi gick till bussen från badet började vi snacka om att adoptera...

runa - asså om jag någonsin skulle adoptera skulle jag ta den svartaste negern som finns!!

jag - jaa men dom flesta tar ju asiater

(runa berättar om nån som hon känner som har ett litet thaibarn)

fanny - är inte det jättedyrt?

jag - jo jag menar dom äter ju bara ris. Typ 50 kilo ris om året

runa - hahaha nää de va ju som inte det hon mena emilia...

*skratt*

vi byter samtalsämne
10 minuter senare

fanny - vem äre som bara äter ris?




lite trögfattad men jag tyck om dig endå!

Kommentarer
Postat av: fanny

jag tycker om dig också!

2009-03-03 @ 20:52:01
Postat av: fanny

jag tycker också om dig!

2009-03-03 @ 22:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0